معرفی معتبر ترین تولیدی پریفرم

ظروف پلاستیکی

مقدمه

امروزه کاربرد بسیار زیادی ظروف پریفرم در صنایع گوناگون دارد و به دنبال کاهش هزینه ها و مدیریت آن استفاده این محصولات بسیار پیشنهاد می شود. تولیدات باکیفیت پریفرم باعث شده است که در ظروف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. جاادویه ای، بطری مواد شوینده، بطری آرایشی بهداشتی از جمله مواردی می باشد که توسط پریفرم تولید می شود. معتبرترین تولید پریفرم می تواند بهترین و باکیفیت ترین این محصولات را ارائه دهد و می توان شرکت اطلس پلیمر آسیا را یکی از بهترین تولید کننده ظروف پت و بطری مواد شوینده دانست. در ادامه به کاربرد پریفرم و معرفی بزرگترين تولیدی این محصولات می پردازیم.

پریفرم چیست؟

در ابتدا برای اینکه بدانیم از کدام فروشگاه اقدام به خرید نمایید، باید در رابطه با تعریف این محصولات اطلاعات کافی داشته باشید. پریفرم در لغت به معنی پیش ساخته می باشد و می تواند یک محصول میانی در تولید بطری آرایشی بهداشتی و محصولات دیگری مانند بطری مواد شوینده باشد. مواد متفاوتی در تولیدی بطری پلاستیکی به کار می رود که پریفرم می تواند یکی از بهترین آنها باشد. پریفرم ها یک لوله استوانه ای شکل می باشند که در مصارف گوناگون آزمایشگاهی و یا خانگی از آن استفاده می کنند. بطری آرایشی بهداشتی که توسط این شرکت با استفاده از قالب پریفرم تولید می شود مورد تایید سازمان غذا و دارو و همچنین ایالات متحده آمریکا می باشد. این محصولات اگر از متریال باکیفیتی درست شده باشند نسبت به شیشه مقاومت بالاتری داشته و به راحتی شکسته نمی شوند.

اطلس پلیمیری
اطلس پلیمیری

تولید پریفرم به چه صورت می باشد؟

سوالی که پیش می آید این است که تولید پریفرم به چه صورت می باشد و روند تولیدی آن نیز چگونه می باشد که مقاومت زیادی دارد؟
اول از همه باید بگوییم پریفرم تولیدی توسط این شرکت از استانداردهای متعددی برخوردار می باشد. از جمله این استانداردها می توان به ropp , pco_180 ,pco_1811 ,bpf_c و غیره اشاره کرد. علاوه بر این ها باید بدانید که در ساخت آن نیز باید استانداردهایی از جمله اندازه دهانه، ابعاد و سایز آن را نیز مدنظر داشته باشید. تولید پریفرم مانند تولید بطری آرایشی بهداشتی پت می باشد ولی فقط در اندازه و شکل قالب می توانند تفاوت داشته باشند. این مواد در طی تولید باید حدودا 5 تا 6 ساعت درون کوره هایی با درجه حرارت 140 تا 170 درجه سانتی گراد قرار گیرد. به همین دلیل است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. تولید کننده ظروف پت باید به این نکته توجه داشته باشند که نفوذپذیری آن نسبت به رطوبت، حرارت و گازها تا حد بسیار زیادی بالا باشد. استفاده از این قالبها می تواند تولیدکننده ها را به این هدف نزدیک تر سازند.

نکات مهم در خرید پریفرم

پریفرم از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به شیشه دارد اما شکنندگی که در شیشه وجود دارد به هیچ عنوان در پریفرم وجود نخواهد داشت. برای تولید بطری های پلاستیکی از قالب های پریفرم استفاده می شود. انتخاب یک پریفرم مناسب و استاندارد می تواند به شما در تولیدی بطری پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلف کمک کند. باید در خرید پریفرم دقت داشته باشید که دارای بدنه یکنواختی باشد. موج دار بودن و غیر یکنواختی از جمله ویژگی هایی می باشد که در یک پریفرم نامرغوب وجود دارد. اگر در فرایند تولید در تزریق و یا قالبگیری مشکلاتی بوجود آید بدون شک محصول نهایی از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود. سایز دهانه پریفرم باید استاندارد باشد، میزان خطا سایز دهانه می تواند بسیار جزئی باشد. در یک تولیدی معتبر سایز دهانه مطابق با شاخصها و استانداردهای جهانی می باشد. در سطح پریفرم هایی که توسط تولید کننده ظروف پت تولید می شود نباید هیچگونه خط و خشی وجود داشته باشد.

پریفرم که توسط معتبرترین تولیدی تولید می شود چه ویژگی هایی دارد؟

پریفرمی که توسط شرکت اطلس پلیمر آسیا تولید می شود دارای ویژگی هایی می باشد که دانستن آن قبل از خرید خالی از لطف نیست. باید اندازه و طراحی پریفرم به گونه ای باشد که با کاربری آن هماهنگ بوده و در شکل دقیق و اندازه های متناسبی تولید شود. بعضی از پریفرم هایی که غیراستاندارد هستند در تولیدشان به جزئیات توجه زیادی نمی شود و ممکن است بعد از تولید در کاربری دچار مشکل شوند. چگالی و وزن مناسب از جمله ویژگی هایی می باشد که در معتبرترین تولیدی پریفرم به آن توجه زیادی می شود. نسبت وزن به حجم و ابعاد باید در شرایط استانداردی باشد و چگالی آن در ایجاد محصول نهایی باکیفیت بسیار تاثیرگذار می باشد. اگر پریفرمی وزن بیش از اندازه داشته باشد در پروسه باد کردن اختلال ایجاد می شود و وزن کمتر نیز باعث نازکی و شکننده شدن محصول نهایی خواهد شد. در پروسه ساخت و تولید پریفرم باید از میزان بسیار کمی استالدهید که یک ماده سمی می باشد استفاده کرد.

ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی

مزایای استفاده از پریفرم

استفاده از پریفرم و خرید آن از یک تولیدی معتبر دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. استفاده از پریفرم در تولید بطری مواد شوینده و بطری های پلاستیکی هزینه نهایی را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند. افزایش بازخوردهای اقتصادی از جمله مزایای استفاده از این قالب ها در تولیدی بطری پلاستیکی می باشد. همچنین به دلیل سودآوری زیادی که این محصول در پی دارد در اولویت بسیاری از صنایع امروزی قرار گرفته است. تولید باکیفیتی که در پی استفاده از پریفرم ایجاد شده است باعث افزایش کیفیت محصولات می شود. این محصول برای قالب های محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. دوستدار طبیعت و محیط زیست از جمله مزایای استفاده از پریفرم می باشد. سبک بودن، شفافیت، استحکام بالا، خاصیت جذب پایین عطر و طعم محصولات غذایی و شیمیایی، ظاهر زیبا و قیمت مناسب از جمله مزایای خرید پریفرم مرغوب می باشد. پریفرم در زمان سوختن به هیچ عنوان گاز سمی تولید نمیکند و همچنین می تواند عایق الکتریکی بسیار خوبی باشد. شفافیت عالی و غیرقابل نفوذ نسبت به آب از جمله مزایای پریفرم می باشد.

کاربردهای پریفرم

امروزه تولیدی بطری پلاستیکی رونق بسیار زیادی گرفته که انواع بسته بندی محصولات متفاوت غذایی را فراهم کرده است. استفاده از پریفرم باعث می شود که مزه مواد غذایی درون آن تغییر نکند. همچنین بطری مواد دارویی نیز به گونه ای می باشد که با مواد مختلف واکنش نداده و خاصیت خود را از دست نمی دهد. اما مهمترین کاربرد پریفرم در صنایع محصولات غذایی می باشد. آب معدنی، بطری آرایشی بهداشتی، آبمیوه، لبنیاتی مانند دوغ و شیر و انواع نوشابه های گازدار می توانند از مهمترین کاربردهای این محصول در صنایع مختلف باشد. سهولت انبارداري و غیرسمی بودن از جمله ویژگی هایی می باشد که در این قالب ها وجود دارد. تولید کننده ظروف پت و قالب های پریفرم می تواند بهترین خدمات و محصولات را در این رابطه به مشتریان ارائه دهد. شرکت اطلس پلیمر آسیا یکی از معتبرترین تولیدی در این زمینه می باشد.

قیمت و خرید این محصول از معتبرترین تولیدی

قیمت پریفرم می تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. در تولید پریفرم دهانه هایی با اندازه های مختلف وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربردی که دارند دارای قیمتی متفاوت می باشد. هرچه تیراژ تولید پریفرم بیشتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بالاتر می باشد. قالب پریفرم که توسط شرکت اطلس پلیمر آسیا تولید می شود تخصص زیادی در فرم دهی و شکل دهی درست پلاستیک های ذوب شده دارند. نوع کاربرد و وزن پریفرم نیز می تواند روی قیمت آن اثرگذار باشد.

انواع پریفرم تولیدی

پریفرم شاف و رنگی از دونوع اصلی پریفرم می باشد هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. پریفرم شفاف در بسته بندی های مربوط به آب معدنی، نوشیدنی و آبمیوه کاربرد بسیار زیادی دارد. بی بو بودن، شفاف بالا و نبودن هیچگونه کدری و زردی از جمله ویژگی های پریفرم شفاف می باشد. البته این بطری ها از مقاومت بالایی در برابر مچالگی دارند. از پریفرم رنگی برای محصولاتی استفاده می شود که نباید در معرض نور مستقیم قرار گیرند. بسته به ضخامتی که این محصولات دارند در بسته بندی موارد متعددی از آن استفاده می شود. بطری مواد شوینده و بطری مواد آرایشی نیز می تواند از جمله این بطری های رنگی باشند. پریفرم جار در دهانه و حجم های متفاوتی تولید می شوند و تولید انواع جار پت ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

ظروف پت
ظروف پت

ویژگی هایی که معتبرترین تولیدکننده پریفرم دارد

شرکت اطلس پلیمر آسیا که می توان ان را تولیدی بطری پلاستیکی و پریفرم دانست، سالهاست در این زمینه فعالیت کرده و محصولات باکیفیتی را در اختیار خریداران می گذارند. همچنین با دارا بودن تجهیزات بزرگ و پیشرفته قدم بزرگی را در صنعت تولید پریفرم گذاشته اند. درصورتی می توان شرکتی را معتبر دانست که بتواند محصولاتش را با رعایت کامل استانداردهای لازم ارائه دهد. همچنین باید تمامی محصولات تولید شده توسط آن از ایمنی کامل برخوردار بوده دارای استانداردهای لازم از سازمان غذا و دارو باشد.

جمع بندی

درنهایت باتوجه به همه نکاتی که گفته شد کیفیت محصولات بسیار بااهمیت می باشد. شما با شناخت معتبرترین تولیدی پریفرم می توانید این محصول را که از تمامی استانداردهای کافی برخوردار می باشد از آن خریداری نمایید. توجه به کیفیت، اصالت، تخصص، توجه به جزئیات از جمله ویژگی هایی می باشد که در معتبرترین تولیدی پریفرم وجود دارد. تولید کننده ظروف پت و ظروف پلاستیکی های باکیفیت می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش سلامت جامعه و محیط زیست داشته باشد.

ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی
ظروف پلاستیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *